Söndag 25 Juli

Hej! :)

I torsdags var jag ledig så jag for in till stan för att fixa ett pass och efter det så for jag förbi trästocks och kollade på Melissa Horn och sen gick jag hem till Sara där det var partaj! ;D Var där ett tag och sen for vi till trästocks igen och hängde där hela kvällen (Y)

Torsdag:


I fredags började jag jobba kl tre och slutade inte förrän kvart i tio för det var så mycket folk på Subway :P Men i alla fall så for jag till trästocks efter jobbet och var där med bl a Susanna, Ebba och Jenny och vi gick för det mesta omkring och hade allmänt trevligt :)

Igår jobbade jag och efter det träffade jag Olivia, Susanna, Josse, Ebba, Jenny, osv, vid älven och vi hängde där ett tag innan vi drog in till trästocks och minglade, åt mat, såg band osv, awesome! :D

Igår:


Idag for jag till jobbet vid halv 11 och fick sedan veta att vi har stängt idag pga att det mesta var slut, vi hade sålt så otroligt mycket mackor under trästockshelgen att vi hade fått slutsålt! xD Haha så kan det gå, så jag for hem istället :P

Just nu sitter jag på mitt rum med min nya bärbara dator som mamma köpte i torsdags! Inte illa! :D


Kommentarer
Postat av: amanda

det hoppas jag verkligen :D vaaa?? finns inte tomten? är det du lena som är tomten? :D Inte många som är vän men tomten;)

2010-07-25 @ 18:17:38
URL: http://aamandaholmlund.blogg.se/
Postat av: o

HAHA tack <3

2010-07-28 @ 23:18:18

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback