Söndag 17 januari

Tjo
Fredagskvällen blev bättre än förväntat, mycket trevligt och roligt att träffa alla igen! :D Först vid 7 började jag och Mathilda bege oss till erik, väl framme umgicks vi med alla, pratade, dansade och hade kanonkul! Sen vid 1 åkte jag skoter med John hem (han körde som en galning vill jag lova) xD <-- Vi fick även annat besök hemma hos erik ;D

Igår chillade jag på dagen, sen på kvällen for jag och mathilda till amanda, där vi såg film och färgade amandas hår. Det blev jättefint =) Sov över hos amanda :D och kom hem vid 1 idag.

Ikväll blir det nog att ta det lugnt (om ingen vill hitta på något med mig? HÖR AV ER! ) annars blire att kanske se en film, förslag på nån bra film?? ;D

HA DET BRA ♥

I fredags hos Erik :) min mobilkamera rules?

Kommentarer
Postat av: jopppe

poppen styr!

2010-01-17 @ 21:47:38

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback