Onsdag 27 Januari

Hej :)
Just nu sitter jag på skolan och har CAD...vi slutar om 30 min...menmen jag håller ut!
Igår efter skolan for jag och julia till hennes mormor som bor i stan och fikade, sen var det tänkt att vi skulle fara på 360 och gymma, men efter fikat la vi oss för att vila en stund. Sen blev vi så otaggade så vi bestämde oss för att gymma nästa vecka istället, haha xD Men vi for i alla fall på fotbollsträning på kvällen och jag har bestämt mig för att börja i deras fotbollslag, Mjödvallen, nice ;D

Ikväll har jag inget planerat så vi får se vad som händer, någon som vill hitta på något? Hör av er! :)

 midsommar ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback