Måndag 4 januari - Stockholm

Hej alla fans ;D
Haha, just nu sitter jag i centrala Stockholm i en modern vindsvåning och sippar på ett glas genomskinligt vatten med is. Jag, tobias och min syster har just ätit Oxfilé, potatis, morötter, chili bernaisesås, och sallad. Supergott. Nu väntas en efterrätt gjord på vaniljglass och varma hallon (observera våran kreativitet på val av efterrätt). Idag har jag och Tina gått omkring på stan och kollat in reorna, hittade bara en T-shirt på Monki men det är ingen panik för vi har flera andra shoppingdagar på oss ;) Men nu ska jag gå och vara social med min älskade syster :D

HA DET BRA ♥


Tobias och Melina (de som är på reklampelaren) är nu kända över hela Sverige, så håll utskik på era busshållplatser! ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback