Fredag 8 januari - Stockholm

Hej
Jag kom hem från Stockholm igår. Det här gjorde jag:

Söndag: Kl 12.30 Lyfte planet från Östra Falmark och jag var framme kort därefter. Blev hämtad på Arlanda av min syster och hennes familj. Väl framme i deras lägenhet tog vi det lugnt till klockan blev kring 17.00, då for vi och handlade och samtidigt beställde pizza, mumms! Sen såg vi film och åt pizza resten av kvällen.

Måndag: Jag hade lite feber, men sen efter lunch for jag, tina och melina på stan och gick runt och kollade. Haha, såg även Kissie gå med någon killkompis på stan ;D Sen på kvällen åt vi kött och klyftpotatis och till efterrätt gjorde jag och tina någon jättegod glassgrej :)

Tisdag: Jag, tina och melina drog på stan igen, men bara en kort stund. För melina fyllde nämligen 1 år, så då började vi göra tacopaj och tårta som vi skulle fira melina med senare på kvällen. Sen kom annett (tinas kompis) och melina fick öppna (med lite hjälp av mamma) sina presenter. Sen åt vi god mat och tårta och pratade :)

Onsdag:
Vi for på stan och kollade. Sen vid 3 tiden mötte vi upp tobias, så att han fick ta melina för att jag och tina skulle se bio - Avatar i 3D! Den var riktigt bra faktiskt! Bättre än jag hade förväntat mig :D

Torsdag: Klev upp vid halv 7 för att äta frukost tillsammans med tina, innan hon skulle fara på jobbet. Sen for hon och jag somna om igen. Vaknade sen vid halv 9, duschade och gjorde mig klar. Klockan halv 10 tog jag bussen till Centralstationen och därifrån åkte jag Arlanda Express till flygplatsen. Sen satt jag där och väntade på att klockan skulle bli 12. Sen var jag hemma kring 2 tiden.

Hade inte så mycket pengar att shoppa för men jag fick med mig en t-shirt från Monki -->  och en svart tunika från Gina Tricot :)

Kommentarer
Postat av: Emmeli

haha okej:P

Känner du matte och linn eller?:)

2010-01-08 @ 23:18:39
URL: http://emmeliluu.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback