torsdag 11 februari

God morgon! :)
Igår for jag som sagt till Amanda och var där med henne, Mathilda, Angelica och John. Vi satt vid datorn, såg film, körde skoter (jag fick köra) osv, hihi :D Sov även över här och Amanda började sin praktik kl 7 så hon tog 6 bussen, Angelica (sov också här) och hon började sin praktik halv 9 och då tog hon 20 i 8 bussen och jag börjar kl halv 11 idag så jag ska ta 9 bussen in till stan. Hahahahaha galet xD
Annars idag är det snörugby på skolan, ska bli kul :) men slutar dock kl 16.00 idag...
AJA

HA DET BRA!

 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gick det bra att stiga upp då? =) <3<3

2010-02-11 @ 17:01:18

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback