Söndag 7 Februari

Hej =)
Helgen har varit kanonkul (nu låter det som att helgen är slut) men så är inte läget, vi är nämligen lediga på måndag! NICE :D
I fredags bestod kvällen av tacos, film, efterrätt, prat, snacks, osv, med tjejerna i klassen ;D Det var kanontrevligt, och jag vill lova att alla låg i paltkoma, haha men det var riktigt lyckad kväll! :)
Igår på dagen var jag med Mathilda och vi tog det mest lugnt, senare på kvällen drog jag, mathilda, amanda och lill-amanda till Gamla Falmark där vi träffade Josse, John, Macke, Julia och Erik, där spelade vi spel och sen for vi hem till Amanda igen, och där avslutade vi kvällen med att se Baksmällan ;)
Idag har jag varit på träning och bara tagit det lugnt. Just nu är mina halsmandlar är en aning uppsvällda så jag kan just så pass svälja...och är trött som stryk, ska nog gå och vila en stund.

HA DET BRA ♥


Ladies night !

Kommentarer
Postat av: Lalalala

lalalalalalalalala

2010-02-17 @ 20:15:01
URL: http://lalalala.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback