Söndag 14 februari

Hej, min helg har verkligen varit kanonkul!
I fredags tog jag det mest lugnt hemma med en film och en godispåse (A) Sen på kvällen kom Amanda och sov över hos mig :)

I lördags steg vi upp kl 9 för att vi skulle fara ut och köra skoter med john, johan s, josse,johan v, erik, och marcus. Vi körde typ till Bure/Bureberget och runt överallt, kom hem kring halv 4! xD Fettnice :) Senare tog jag, josse, amanda och mathilda 20 i 6 bussen till stan (Coop Forum) för att inhandla grejer till våran alla hjärtans dag middag :D Sen kom vi hem från Coop vid halv 8 och då såg vi film och åt snacks och småpajkarna kom också och gjorde oss sällskap. Sen sov jag, josse, mathilda och john över hos amanda :)


Idag for jag, josse, amanda och mathilda och åkte madrass i en ganska stor backe, haha vi åkte bara 2-3 gånger innan vi gav upp xD Sen körde vi skoter tills klockan började närma sig 17.00, då började vi laga tacos och baka efterrätt :) Sen såg vi I Taket Lyser Stjärnorna, sen i mitten av filmen kom john och jonte och crashade stället, haha skoja xD Sen drog vi ut med skotrarna och körde en bit OCH JOHN FICK SOPPATORSK! hahaahhahahaha xD Så vi hämtade bensin och drog hem till amanda igen. Där åt vi kladdkaka och umgicks osv :) Sen drog jag hem, kom typ hem kring 22.00 :)


KANONTREVLIGT!

Kommentarer
Postat av: amanda

fan vad kul det var :D måste göras om :D <3

2010-02-15 @ 14:59:40
URL: http://aamandaholmlund.blogg.se/
Postat av: john

KEFTEN! jag fick inte soppatorsk det ska va så på den där modellen det är standard!

2010-02-16 @ 12:42:04

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback