Tisdag 10 Augusti

ETT STORT GRATTIS till Mathilda och Mamma som fyller år idag!!!! :D 
Mathilda <- Mamma <-

Idag har jag varit i stan med Mamma och hjälpt henne att handla osv (känner mig duktig) haha (A) När vi kommer hem från stan ser jag med förvåning att min bror har (alldeles själv) bakat kanelbullar! HÖR OCH HÄPNA! xD Helt sjukt! Goda var dom också! :D Haha, sen lagade vi tacos till middag, MUMMS! Och just nu sitter jag här och har nästan paltkoma efter den goda maten! (Y)

Annars ikväll har jag fotbollsträning (19.30-21.00) då vet ni ;D

HA DET BRA ♥

Kommentarer
Postat av: Tina

Killar kan, också :)

2010-08-13 @ 10:27:20

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback