Måndag 23 Augusti

Hej :)

Igår på dagen hade vi match mot Nysätra som slutade 0-0 :D kändes nästan som en seger om man jämför med vad vi sist förlorade mot dom med (8-0)...xD I alla fall, efter matchen for jag och Mathilda till Byagården där vi såg film, pratade, myste osv med Susanna, Ida, Josse, Olivia, Linn och Olivia, supertrevligt! :D

Idag har jag gått på stan och jag hittade en kofta, en tröja, en transparent skjorta, ett par jeans, ögonbrynsfärg + ögonbrynspensel, örhängen och tre stycken kollegeblock :) Först gick jag på stan med Emma och hennes kompis Linnea, senare träffade jag Josse, Lina och Matilda och tillslut var det bara jag och Lina kvar på stan eftersom de andra hade åkt hem :P När vi hade gått på stan klart åkte jag hem med kvart över fyra bussen.

Ikväll har jag pysslat lite med ett halsband, haft ansiktsmask och bakat scones :)

Imorgon börjar skolan om och som jag alltid brukar tycka så har sommarlovet gått alldeles för fort, men "tiden går fort när man har roligt" ;D


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback