Måndag 2 Augusti

Hej :)

Igår på kvällen var jag med Mathilda och vi pratade och såg den nyaste "Sex And The City" filmen :D Mycket trevligt!

Idag var jag utomhus och njöt av den lilla stund som solen visade sig, sen tog jag halv ett bussen in till stan för att jobba, sen efter jobbet har jag mest degat hemma framför teven/datorn :P

Imorgon jobbar jag 15-20 och våran fotbollsträning börjar halv 8 så den missar jag...typiskt! :P

Annars är jag ledig onsdag, lördag och söndag för er som vill anteckna! ;D



TAGGA LÖRDAG GIRLS!

Kommentarer
Postat av: laijnaaa

Hahha, förstod att det var din lilla plan! då kommer jag dirr klockan 3 imorgon dårå! ;D;D

2010-08-02 @ 23:54:38
URL: http://laijnloo.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback