Lördag 28 Augusti

Hej :)

Haha känner lite press nu om jag ska visa att jag kan göra subway mackor snabbare än han i tidigare inlägget, men snart så är det jag som kommer finnas på Youtube känd som "Super-duper fast Subway worker" eller? så inte haha (A)

Igår efter skolan for jag direkt till jobbet och efter jobbet hämtade mamma mig, så fick jag övningsköra lite :) Senare på kvällen tog jag det lugnt, såg på tv osv :)

Just nu har jag duschat och sen ska jag göra mig klar för då ska jag se bio med Susanna, Ida och kanske några till :) Vi ska se "Vampyrer suger" kl halv 7, awesome :D

Efter bion ska jag stanna i stan och vänta på att jag ska börjar jobba kl 23.00.

HA DET BRA! ♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback