Fredag 6 Augusti

Hej :)

Igår jobbade jag och på kvällen hade vi match mot Ljusvattnet, förlust...menmen det är bara att ta nya tag! (Vi ledde faktiskt de första tio minuterna) (A)

Idag har jag också jobbat, vädret idag var hur härligt som helst, tur jag slutade kl tre så att jag hann njuta av vädret stund i alla fall ;D Efter jobbet kom mamma och hämtade mig och vi for förbi stan ett tag där jag köpte ett par svarta shorts! :D

Ikväll blir det nog att vara med my dear friends here in "Hjoggböle hoooden"

PEACE! ♥

IMORGON TJEJER! :D

Kommentarer
Postat av: Tina

Shortsen ser ut som de jag har som jag använt jättemycket!

2010-08-09 @ 11:25:28

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback