Söndag 25 April

Hej :)
Igår var jag med Amanda och Mathilda på dagen, vi pratade, såg film "Four Christmases" och umgicks :) Sen efter maten drog jag och Amanda till stan och hämtade Lina och Matilda och passade även på att köpa godis :D Sen for vi till Gamla Falmark och grillade med Marcus, Erik och Jonathan :) Men efter ett tag blev det kallt, så vi gick in till Marcus och såg film "The Hitcher" (den var superbra!) Sen gick vi ut ett tag och sen for vi hem :) Jag for hem till Amanda och sov över där :thumbup: kanonkul :D

Idag har jag varit med Amanda, vi chillade mest, skönt de med :D

Vad händer för er ikväll då
? :D


(Igår på Coop) Amandas älskade 1,5 liters dr Pepper var slut! Hahaha stackare :D

Kommentarer
Postat av: Tina

herregud, hur kan ni dricka dr Pepper när det finns PepsiMax??

2010-04-26 @ 14:37:56
Postat av: Lina

Det är synd om Amanda nu när hon inte får sin 1,5 L , haha ;)

2010-04-26 @ 21:04:09
URL: http://laijnloo.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback