Söndag 27 september

Hej =)
Har haft fullt upp i helgen så har inte skrivit på länge xD
I fredags var jag med favvotjejerna och firade Linn! Superkul! =)

I Lördags åkte Jag och Mathilda med Amanda och Fredrik till Pite, där vi badade med fotbollslaget! Kanonkul =D
Efter vi hade badat for vi till Snickis och åt buffé, efterrätt, godis osv (jättegott) tackade tränarna och umgicks. Sen vid 9 for jag, josse, mathilda, amanda och fredrik till amanda där vi såg film, mycket lyckad dag! =)

Idag har jag mest slappat framför teven...och nu sitter jag vid datorn och lyssnar på musik ;D

HA DET BRA! ♥

Min mobil har varit på lagning och jag ska hämta ut den imorrn, det är därför jag inte har någon bild från i helgen att bjuda på...Men jag kan bjuda på låten jag lyssnar på nu =D


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback