Söndag 20 september

Hej =)
Igår blev det filmkväll hemma hos Mathilda, först såg vi Another Cinderella story sen såg vi Freaky Friday och sista filmen vi såg var Ture Sventon! HUR BRA SOM HELST! =D Det var mycket trevligt, vi åt godis och chips så vi fick ont i magen xD

Idag har jag typ inte gjort mycket, slappat framför TV:n och har kollat lite på Fysiken (fysik-prov i veckan). Annars ikväll har jag inget planerat förutom att jag hade tänkt se Ensam mamma söker! (kl 20.00 på 3:an)

Sen vill jag också säga GRATTIS till Erik Bergström som fyller 16 år idag! =)
Och GRATTIS Linn i förskott (som fyller 16 bast imorrn)!!! =D




Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback