Söndag 13 september

HEJ just nu sitter jag hemma hos alicia, jag hon och josse ser på OTH (eller egentligen bara Josse) xD
I Fredags hade vi klassfest, först åt vi pizza hemma hos Felicia, såg lite IDOL snacka och hade trevligt =) Senare drog vi till Erikslid där vi träffa massa folk, och sen drog vi vidare till ok-backen där vi chilla ett tag och sen gick jag alicia, josse, mathilda och johan till A-torp där vi skulle lyssna på en konstert som inte var xD HAHAHA, så då drog vi vidare hem till Felicia där vi sen också sov över =) MYCKET LYCKAD KVÄLL! ;D

I Lördags vaknade vi upp hemma hos Felicia, och vid halv 11 gick vi till stan, först till alicia där vi stannade ett tag och chilla, sen vidare till Amanda där vi roade oss med Rockband ;) Senare på kvällen var vi och massa annat folk i Folkan och dansade osv ;D

Idag på dagen har jag varit med Amanda och Josse, vi gjorde inget speciellt och nu är jag och josse med alicia =D

HA DET BRA ♥

 ♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback