Måndag 7 september

Tjaa
I Lördags var jag med John Amanda och Jonte vi chilla på dagen, sen på kvällen drog Jag, Amanda och John till Btk och hängde där ett tag ;) Sen for vi hem till Amanda och såg film (Bedtime Stories) -->  vi orkade bara se typ halva filmen sen blev vi så trötta så vi bestämmde oss för att sova xD
Vi vakna typ vid 11 tiden, fikade, sen drog John hem, jag och Amanda bakade Mockarutor! MUMMS! :D
Sen vid 4 for vi hem till mig och gjorde tonfisksallad som vi åt ;D Sen begav vi oss till Folkan där vi var med Mathila, Josse, Nina och Lill-Amanda. Vi såg film, spelade lite bandy, chilla osv ;).

Idag har jag gått skola, började kl 12.15 och sluta 15.55 (hade 3st lektioner, Svenska, Matte och Kommunikation) NAJS ;D

HA DET BRA ♥

I fredags -->
Igår -->


Kommentarer
Postat av: :)

oj då jonte ;)

2009-09-08 @ 16:32:00
Postat av: emma

sv: det kan du ge dig på! ;)



mockarutor e int heller så dåligt ;D:D

2009-09-08 @ 18:00:42
URL: http://emmaafahlman.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback