Måndag 28 september

Idag började vi inte förrän kvart över 12, jag tog 9 bussen in till stan tillsammans med Ebba och Matte, jag och Ebba for först till hennes mammas jobb i stan, där vi drack varm choklad MUMMS! Sen drog vi ner till stan där jag hämtade ut min mobil (som har varit på lagning) Sen köpte jag mig ett par skor från Stadium =)
Efter skolan idag har jag mest tagit det lungt hemma, sett Idol, räknat lite matte xD
Imorgon har vi ingen gympa eller R-tid så vi slutar kl 12!!! FETTNICE :D

HA DET BRA ♥

Var tvungen att ta massa bilder nu när jag har fått tillbaka mobilen! =D

     

Kommentarer
Postat av: björnN

Omg Lenas bicep på "sur kortet"!

2009-10-07 @ 19:07:42

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback