Lördag 5 September

Igår var jag med Amanda, Josse s, Mathilda, och  Amanda (Andersson). Först var vi hemma hos mig och åt Tacos, MUMMS! Sen när vi just hade ätit klart kom John och Jonte, så då var vi med dom =)  Sen drog vi till Texta och spelade Volleyboll =) och sen drog vi med mopparna till Jossan, där vi träffade folk osv =D vi var där en ganska kort stund, sen for vi (alla utom John) först hem till mig och hämtade saker, sen vidare till Jonte men då kunde vi typ inte vara hos han xD. Så då for vi till Amanda och var där och såg film och åt godis :] (vi gick ut också och roade oss med att ta massa kort och snacka)  Sen vid 4 hade vi sett klart 2 st filmer och då drog Jag, Josse s och Jonte hem. Amanda (Andersson) och Mathilda hade farit efter typ första filmen =P
SUPERKUL KVÄLL!!! =D

Vad händer idag??? ;D

Alla som var med igår:
 Randommm, Amanda och Amanda
 John 
 Jonte
 Mathilda och Josse


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback