Lördag 19 September

Hej =)
Gårkvällen var mycket trevlig! Först var vi hos Ebba och chilla, såg Idol och sen drog vi vidare till stan där vi träffade olivia, lb och wing wing och sen drog vi hem till Linn där vi var resten av kvällen :D Vi snackade, chillade och umgicks, sen vid 12 for Jag, Mathilda och Ida hem. Olivia W, Josse Ö och Susanna stannade kvar hos Linn ett tag till =)  

Idag vakna jag typ vid halv 11, men steg inte upp förrän vid halv 12 ;D
Sen har jag  suttit vid datorn, sen for jag ut och sprang en stund och nu lyssnar jag på musik på SPOTIFY! =D
Ikväll vet jag inte vad som händer, kanske ska chilla med Mathilda eller nått vet inte riktigt än ;)  HITTA PÅ NÅTT MED MIG? ;D

 ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback