TOrsdag 1 Oktober

Heej =D
Personen i mitt förra inlägg (Olle) är alltså min matte och fysiklärare! HAN SCHTEKER ALLA! ;D
Idag hade vi Må bra dag fram till lunch, vi var i nått bönhus och först åt vi frukost där sen gjorde vi massa övningar, pratade osv. Det var typ kul! ;D
Sen gick jag, josse och mathilda på stan, och jag köpte ett par glansiga leggings på cubus =D
Sen hade vi bara engelska och Matte sen slutade vi för dagen! SKÖNT! :D
Just nu sitter jag och lyssnar på spotify och ikväll blire att se idol och räkna matte (har prov imorrn) ;S

HA DET BRA ♥

Igår på skolan:


Köpte också ett par nya skor förra veckan! =)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback