SÖndag 4 oktober

Gårkvällen var mycket trevlig, Jag och Mathilda tog mopparna och brummade mot yttervik vid halv 7, sen när vi kom fram träffade vi alla, snackade och sen såg vi någon skräckfilm. Den var hämsk med ändå bra =)
Efter filmen satt vi i soffan och snackade ännu mer xD Mycket trevligt. Sen vid 12 begav jag och Mathilda oss hem i det kalla vädret! ;D

Idag händer det inte mycket...det regnar för fullt ute =( Kanske ska träna på att redovisa Kommunikationen ikväll (har redovisning imorgon) men Lisa måste skicka texten jag ska läsa upp ;P

JUST DET! Kom just på att det är Kanelbullens dag idag :D Jag ska baka bullar! =D


HA DET BRA ♥

Ska ni äta bullar idag? =)




Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback