Lördag 3 oktober

Tjenare =D
Igår hade vi matteprov...och det gick väl sådär ;P
Men efter skolan var jag först med Mathilda och vi såg Gustaf 2 hemma hos mig, och sen efter ett tag ringde John och Jonte och då kom dom hit, sen efter Gustaf såg vi Idol och då kom Amanda, Fredrik och lill-Amanda också till mig =) Vi såg klart Idol och sen började vi se på en film som hette Just like heaven som gick på 5:an, men sen efter en bit av filmen drog vi ut och chillade, men det var ganska kallt så jag, lill-amanda, amanda och fredrik gick in till Amanda där vi spelade ett spel, tror det hette Alias Sen vid 12 drog jag hem. Mycket trevlig kväll! =)

Idag vet jag inte vad som händer på dagen, men på kvällen ska jag dra till Byagården och vara med folk och se film, chilla, umgås! (det var inte igår man såg alla) det kommer bli jättekul!! :D

HA DET BRA ♥


Kommentarer
Postat av: s

KOMMER BLI GR8 IKVÄLL!!! har saknat alla som tusan! :)<3

2009-10-03 @ 12:08:25
Postat av: Anonym

ni är gr8 :)

2009-10-05 @ 22:15:22

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback