Tisdag 24 november

Idag är det exakt en månad kvar innan julafton! :D

Annars har det inte hänt så mycket idag, men efter gympan började jag få ont i halsen, och när jag åkte buss hem kände jag hur huvudet började dunka...:S Hoppas jag inte har svininfluensan, men mamma och min bror är också sjuka så det är nog dom som har smittat mig! =(
AJA, hoppas jag är frisk imorgon!! (vi har så mkt i skolan just nu)
Haha, nu har jag tyckt synd om mig alldeles för mycket! xD
Hur är det med er?



Vi gillar svenska (Y)


Kommentarer
Postat av: Josse

Du får inte bli sjuk, I NEED YOU! =D

2009-11-24 @ 17:37:23
URL: http://josefinesoderberg.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback