Söndag 1 november

Hej =)
Igår for jag och Amanda in till stan vid halv 7, sen väntade vi på att klockan skulle börja närma sig 8 och sen drog vi och mötte upp tjejerna för vi skulle fara till Kajsa =D Där träffade vi massa folk, pratade osv och efter ett tag drog några till Kaplan och jag och Amanda drog till någon kvartersgård i Brännan, sen åkte vi typ runt i Andreas bil. Haha, vi var till och med nära att fara enda till Pite kl halv 2 på natten! Men som tur var vände vi vid ungefär halvvägs xD. Sen vid 3 var vi hemma ;)

Idag har jag inte gjort något speciellt, for hem från Amanda vid 13.00.
Just nu måste jag egentligen räkna matte...men det kändes drygt! :S xD

HA DET BRA ♥





Kommentarer
Postat av: e

hade vi nån matteläxa över lovet??

2009-11-01 @ 21:32:44
URL: http://emmaafahlman.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback