Måndag 30 november

Heej, längesen jag skrev men de här har hänt i helgen:
Lördag, på kvällen drog jag, amanda, john, johan, jonathan till macke, sen kom också erik och tobbe dit. Först började vi se Paranormal activity som sög, så vi spolade fram och såg bara slutet xD haha, sen snackade vi, kollade på nån annan film osv, chill :D
Söndag, då var jag med Amanda och jag, hon, josse och mathilda begav oss till stan (på skyltsöndag) och inhandlade pepparkakshus-delar. Sen monterade vi ihop dom och dekorerade med godis. Dom blev jättefina, dock glömde jag ta kort på dom...:S (kanske kan ta ett kort på mitt sen) Sen efter att pepparkakshusen var klara, kokade vi glögg och drack det och åt pepparkakor. Mycket mysig julstämning! Sen såg vi film och åt godsaker :]
Måndag, då var jag också med Amanda, vi for till stan kring 3 och köpte taco-chips. Sen gjorde vi tacos, supergott. Sen såg vi Bring it on som gick på teve och målade naglarna, fettnice :)

HA DET BRA ♥



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback