Söndag 31 Maj

Hej
Tänk att imorgon är det redan Juni!!! NU ÄR DET SOMMAR!! :D
Kanonväder har det också varit typ hela helgen =)

I fredags kom min syster (Tina) med sitt barn (Melina) hit och vi umgicks åså hela kvällen =)
I Lördags åkte Tina på Möhippa, och då var jag ute nästan hela dagen och stekte för att det var så bra väder! ;)
Sen på kvällen kom Mathilda och slingade mitt hår, fast det syns knappt att jag slingat det xD Men ska nog slinga om det igen sen nån gång.
Efter att jag hade slingat håret så tog jag moppen till Bure (statiol) där jag mötte folk och sen for vi vidare till Burvik, där var vi med en massa folk, grillade osv =)
Idaaaag så har jag varit hemma och varit med Tina osv ;) Vi gjorde inget speciellt, solade, snackade.
Sen nu ikväll for vi till Bure för att hälsa på min bror (Jarmo) som höll på att packa och städa sin lägenhet, för att imorgon flyttar han till staaaan.
Nu ska jag gå och vara social med dom andra ;D

HEJS

PEACE B)

Kommentarer
Postat av: Josse

Du blev månadens blogg, grattis =)

2009-06-01 @ 17:49:45
URL: http://josefinesoderberg.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback