Måndag 4 Maj

Hej
Idag har vi varit lediga, och från att jag vaknade idag klockan 11 satt jag mig vid datorn och började skriva lite USA, så nu är jag typ klar med Kalla kriget (om jag inte missat nått).
Sen blev klockan typ halv 5, då drog jag mig ut och sprang, sen så när jag just hade joggat klart ringde Nina och frågade om jag ville följa med och bada på Edda.
Så då for jag Mathilda, Nina och Maja och badade typ från halv 7 till halv 8 =) nicenice
(sen duschade vi åså) så då åkte vi hem efter 8 nån gång.
Sen har jag suttit och kollat lite på Matten (har nationella imorrn) osv...
Men nu ska jag nog lägga mig snart.

HARE BÄST ;*

hihi, nu kan jag backflipp :]

Kommentarer
Postat av: ss

Fucking najs lena!! :D

2009-05-06 @ 14:49:16
URL: http://Susannawiklund.blogg.ses
Postat av: tobbe

du är kung!:P

2009-05-06 @ 17:26:36
URL: http://tobbesgraffiti.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback