Fredag 29 Maj

Tja
Så vara heeelg, SKÖÖNT!
Och jag har lämnat in alla saker man ska lämna in, så nu är jag helt "ledig" ;) (inga fler läxor!)
Nu är det bara typ 2 veckor kvar, sen är det slut!
Igentligen är det inte värt att gå dom där sista veckorna? Vi gör typ inget, för alla betygen sätts nu i veckan.

Idag kom min syster och hennes barn hit från Stockholm, och just nu sitter jag här och väntar på att dom ska komma hem (för dom är i stan me mamma och handlar) ;)
Så ikväll blir det att umgås med dom, sen på lördag ska jag kanske va me folk, i Burvik ;D FETTNICE

OM EXAKT 14 DAGAR BLIR DET HEJDÅ BURE & HEJ BALDER!!

Förresten far Idde till Mallorca ikväll! HA SÅ KUL! :* <3

Kommentarer
Postat av: idde

tack lillan!!!!

kommer sakna dig ::::

2009-05-29 @ 16:38:32

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback