Fredag 22 Maj

Tja
Igår var det väl hyfsat kul, de funka ;)
Imorse tog jag kvart i 8 bussen in till stan för jag skulle klippa mig =)
Sen efter klippningen mötte jag Mathilda på busstationen och vi gick till Sun Tan, där Mathilda solade ;D
Efter det så gick vi på stan ett tag, och jag hittade min skolavslutningsklänning! :D :D :D :D :D
Sen efter vi hade gått ett tag...så blev vi hungriga och gick och åt på Frasses (A)
Sen åkte vi hem, och nu funderar jag på vad jag ska göra ikväll, HITTA PÅ NÅTT?
Imorrn har vi match mot Morön typ klockan 9 på morron , fast är det samling 8 ! xD

SKA DRA HARE ;*

Skolavslutningsklänningen (3:an på min blogg) vad tycker ni? ;D

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback