Torsdag 5 Mars

Hej,
Jag har just skrivit klart ett CV, som jag kanske behöver till i sommar när jag ska söka sommarjobb! =)
Så det känns bra, att ha det klart! ;D
Men jag funderar fortfarande vars jag ska jobba, igentligen spelar det inte så stor roll bara jag får ett sommarjobb!
Idag vet jag inte vad jag ska göra, men ikväll är det Ki-box träning på Folkan, så dit ska jag! :D

Mer har jag inte att säga!
HEJS

Jag ich Mathilda var roade igår, efter vi hade varit ute gick vi in och såg Wild Child! Den filmen var jättebra se den!!!

Kommentarer
Postat av: irma

åhh, tack så himla mycket:D nu blev jag värsta glad hii=)

2009-03-05 @ 21:32:53
URL: http://anotherreason.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback