Söndag 22 Mars

Heej, igår var jag med Lill-Amanda och vi såg på Robinson, de va bra, fast jag tror det blir mer "spännande" nästa helg, fast då är det typ EARTH HOUR osv, hihi (A) så då kan man inte se Robinson xD.
Sen efter vi hade sett TV så kollade vi på värdens sjukaste blogg, ni måste se den!!!! --> http://vardagsbajs.blogg.se
OJOJOJ vilket liv denna människa måste ha! xD
Idag så har jag varit ute ett tag och njutit av solen!!! SKÖNT MED HÄRLIGT VÄDER!
Just nu har jag försökt göra lite USA, och SAMUEL har hjälpt mig lite (A) <3 fast jag tror jag ger upp med det nu, de är ju trots allt söndag!
Då ska man vara lite ledig (A)
HIHIHIHI, Ikväll ska det komma massa folk hit och vi ska fira min bror (Jarmo) som fyller 23 år (fast inte förrän imorrn) men vi ska fira han ikväll istället, och vi ska äta Smörgåstårta! MUMMS!

HEJS

JAG KAN FLYGA!!!!!!! :D:D:D:D:D

Kommentarer
Postat av: balle

hej ska vi dricka spåra nästa helg

2009-03-22 @ 14:16:06
Postat av: Anonym

HAHAHA SKA VI SPÅRA NÄSTA HELG*

2009-03-22 @ 14:17:32
Postat av: Amanda

Haha, asså fy vad sjuk blogg!!! hur långt kan det gå¨?!?!?=)

2009-03-23 @ 16:29:52
URL: http://amandaandeersson.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback