Söndag 15 Mars

Hej, nu sitter jag i olivias rum och bloggar på hennes laptop! :D
Personer som var där: Jag, Olivia & Olivia, Ida, Josse, Susanna och Linn. IGÅR: Först åt vi tårta och olivia öppnade presenter sen såg vi på Melodifestivalen och jag kan inte säga att rätt bidrag blev skickad till Moska...haha jävla OPERA? HAHAHAHAHA, bara  för jag tyckte den låten var sämst, så kmr säkert vi få många poäng i Eurovision xD
+ att Snälla, Snälla låten kom typ 2:a!! ojojoj
Sen gick vi upp på Olivias rum och spelade VÅGHALS! HAhaha, ojojoj folk måste ju riktigt undrat vad vi gjorde xD
Sen umgicks vi osv, sen åkte alla hem och jag stannade kvar och sov över ;D
NU har vi vaknat, men ska dra =D

HARE

  <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback