Måndag 30 Mars

Tja
Idag har jag drygat på skolan, som vanligt =)
Ikväll blire väll att ta det lungt, kanske blir att göra lite USA om jag orkar...
Igår var jag och Mathilda och städade på folkan, och när jag skulle gå och hämta mopphinken i städskrubben på folkan, jo gissa vad som ligger där? JO en död MUSJÄVEL! x( blandat med lite vatten och råttskit! FY FAN!
Aja, sen fick jag ta en annan hink men jaa, det var inte så speciellt mysigt efter den synen endå! Tvättade händerna ett flertal gånger när jag kom hem! Mathilda tror jag tvättade händerna med desinfektionsmedel haha xD
Jaja, sen på kvällen latade jag mig mest framför datorn och Tv:n ;D

Förresten har några killkompisar till mej skapat en blogg http://fagfive.blogg.se/
Läs den, och när du lix är där så kommentera den, dom hälsar att ni mer än gärna kan följa deras bloggandet varje dag =)
Och här har ni dom! 

HARE!



Kommentarer
Postat av: Samme

Följ bloggen ständigt allihopa ;) vi uppdater flera gånger om dagen, så ni ska ha något at tläsa ;)

2009-03-30 @ 18:47:30
URL: http://fagfive.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback