Lördag 28 Mars

Hej =)
Igår var jag med Mathilda & Vicky, först cyklade vi till folkan för att vi skulle grilla, men då fick vi inte igång nån eld, och jag höll på att frysa ihjäl så då cyklade vi hem till mig ist xD
Först såg vi film Friday the 13th men vi orkade inte se klart den ;D
Sen gick vi upp på mitt rum och satt vid datorn och kollade på Idol hahahaha, alla personer som inte kunde sjunga och de som kunde sjunga! xD
Sen for dom hem vid 23.30
Idag vaknade jag typ vid halv 11, och sen har jag inte hunnit så mkt mer än att äta frukost och klä på mig!
Ska ut och jogga alldeles strax! =)
HEJDÅÅÅÅ

peppa för ikväll!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Haha, slänger in en bild på Mathilda xD (från skolan i torsdags)
 
Mark in da Park

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback