Lördag 14 Mars

Hej, igår var jag på fritids med Julia, joppa, tobbe, erik, josse och simon.
Vi såg typ film hela kvällen, först såg vi REC (som jag redan sett) sen såg vi Juno (som jag redan sett) sen såg vi Twilight (som jag också redan sett på BIO) xD
Haha, men det var kul! ;D
Jag och Julia körde skoter sen hem utan lyse haha, för att lyset på skotern funkade plötsligt inte xD HAHA och det är ju så typiskt just när klockan är kvart över 2 på natten och det är kolsvart! HAHAHA men det gick bra, hon hade en lampa på mobilen som vi lös med hela vägen till Julia. (fast det var inte långt från fritids till henne). Sen gick jag hem och kom hem vid halv 3, sen la jag mig ;D
HIHI och ikväll ska vi fira Olivia H,  som har fyllt 16 år! =D

<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback