Fredag 27 Mars

Heej
För ett tag sen kom jag hem från Matildagården =D
Och igår var Jag, Julia, Erik ö,Joppa, Challe, Simon och Josse där :)
Först gjorde jag, julia och challe en dans xD haha, till gympan (för vi inte har gjort det än)
Sen spenderade vi nästan hela kvällen med att först titta på Yes man Den var bra! sen såg vi The Unborn sen såg vi American pie betahouse sen så stängde vi av TV:n, och snackade osv, tills klockan blev 03:00 då somnade vi! ;D

Idag har jag inget planerat, får se vad jag ska hitta på! ;D

PEPPA FÖR IMORRN!!!!!!!!! <-- SUSANNNA FYLLER 16 ÅRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GRATTISGRATTIS!
PUSS <3


Bilder från igår: Challe & Simon Julia Joppa & Josse
<3<3<3<3<3 :D

Kommentarer
Postat av: ssss

thenks :D:D!! PEPPEN

2009-03-28 @ 15:41:38
URL: http://susannawiklund.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback