Söndag 28 Juni

Tja allihopa! =)
Förlåt för dålig uppdatering men det är ju sommar och då har man inte tid att sitta vid datorn (dålig ursäkt) xD
Jaja, men i lördags på dagen, var jag och sola/bada med mina vänner på Texta, fettnice ;D
Sen på kvällen var jag också på Texta och spelade Volleyboll och sånt en stund =)
Sen vid 10 for jag och Mathilda till Bure, till Albin, där chillade vi med Albin, Josse Ö, Linn, Olivia x2, Susanna, Ebba, Nicklas, och några fleer, mycket trevligt hade vi! =) Vi drog hem sissådär kl 03.00 och på vägen hem mötte vi två stycken hyfsat stora älgar som stod på andra sidan E4:an, dom ville aldrig flytta på sig så vi stog där och tutade och tillslut stack dom så att vi kunde köra förbi :D
Idag vaknade jag typ vid halv 2 sen for jag och bada med Mathilda, Amanda och Fredrik =)
Sen har jag mest chillat, blir att stiga upp kl 6 till sommarjobbet imorrn ;D (har bara kvar 4 dagar av jobbet! :D)

HEJSS

syster <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback