Onsdag 3 Juni

Heej
FÖRLÅT för att jag inte bloggat på jättelänge! Det har som aldrig blivit.

I alla fall så har den här veckans lektioner på skolan varit mycket "lugna" = vi gör typ ingenting, inte konstigt för alla våra betyg är ju satta? xD
Så idag efter skolan for jag och Mathilda på stan hittade typ inget, vet inte varför men det bara blev inget xD Men jag fixade Halebop på min mobil i alla fall, så snart borde nog det stå Halebop på min mobil ist för Telia! ;D (då får ni ringa mig!!)

Ikväll så var jag på Sundsbron och grillade med Susanna, Josse, Linn, Albin och Samme, det var NICE ;D Men när vi skulle dra oss hem ÖS regnade det! ;S Menmen, tur man inte är gjord av socker (A) (sa inget om att jag inte är lika söt!) xD

Imorrn ska jag fara typ till Övre-Bäck istället för att vara på skolan vi ska typ göra nått skit där istället xD

förresten såg jag att jag hade vunnit månadens blogg på josses blogg --> http://www.josefinesoderberg.blogg.se/

HARE PUSS :*

Några bilder från i veckan:
Melina<3
Burvik
  STAAAN
skolaaan

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback