Måndag 9 Juni

Hej, idag hade vi fotbollsturnering på skolan, det gick inte så bra, men vi var ändå duktiga! ;D
Ikväll var jag med Josse, Ida, Tobbe, Linn, Mathilda, Albin, Nicklas, Ebba, Susanna, Gustav, Samme och Oliviorna =)
Först åt vi på Burebaren MUMMS!
Sen drog vi proppmätta in på statiol och köpte ännu mer gottigheter, sen rullade vi till Albin, där såg vi I taket lyser stjärnorna Den var jättebra! =) (fast boken jag läst var bättre!)
Efter filmen drog vi till skolan och spelade lite vollyboll osv ;D
Sen for vi hem till Nicklas, där hoppade vi studsmatta, snackade såg TV och sen körde vi hem =D

HEJS

Idag:
Burebaren



FÖRRESTEN HAR JAG FÅTT HALEBOP! (istället för Telia) SÅ DET ÄR BARA ATT NI RINGER MIG!! =D 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback