Måndag 22 Juni

Heej
Sorry att jag inte har uppdaterat på länge, men det har aldrig blivit av xD För att jag har jobbat och varit med massa kompisar och därför har jag typ aldrig hunnit sitta vid datorn, good to know ;)
I Fredags firade jag midsommar med min kära vänner, först åt vi middag hemma hos Olivia, sen körde vi moppe till Sara-sand där vi spelade volleyboll, myste vid elden, chillade och umgicks (vi sov även över där i tält)
I Lördags var jag med folk hemma hos Olivia, vi såg film, spelade volleyboll osv ;D
Sen har jag inte gjort så mkt, idag jobbade jag, vi målade Snickis =)
Bara 2 veckor kvar av mitt sommarjobb sen har jag SOMMARLOOV! :D :D :D

HA DET BÄST ;*


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback