Söndag 26 Juli

Hej =)
I helgen har min syster, hennes kille och deras barn varit här.
Så I fredags hämtade vi dom från Umeå flygplats, sen for vi till konsum och köpte lite godis osv =D
Sen var dom hos oss och vi såg film och tryckte godis =)
Sen på lördagen så for dom på bröllop (Tinas kompis gifte sig)
Sen på kvällen var jag hos Jonte och såg film med folk ;D Kom hem typ vid halv 4 xD¨
Idag vaknade jag vid 12, sa hejdå till Tina och dom för dom skulle fara hem, sen kom Nina och Mathilda så då var jag med dom. Vi såg Lejon Kungen xD Den var typ bra (har typ inte sett den) och nyss åkte dom hem.
Ikväll blir det väl att hitta på nått med folk =D

HA DET BRA! ♥

Gullunge! ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback