Fredag 31 Juli

Heej, nu är jag hemma =)
Kan berätta lite om min resa:
Fredag: Först tog jag flyget till Stockholm kl 06.30 på morron, träffade också Elise och Emma som också skulle dit samtidigt ;D ganska kul, sen tog jag bussen till Märsta station och därifrån pendeltåg till T-centralen =)
Träffade Tina där och sen for vi och åt sushi, inte så jättegott men ganska ;D
Sen gick vi på stan och shoppade en del =)
Lördag: Då for vi till Gröna Lund, jag och Tina åkte hela tiden olika saker + att vi åkte Insane! satan vad kul! =D
Efter att ha varit där typ i 4 h for vi hem, grillade, såg tv och åt massa gott :D
Söndag: Då gick vi en liten stund på stan, sen for vi hem till Tina och packade osv, sen drog vi till Arlanda och kl 18.25 flög jag hem.

DET VAR OFÖRKLARLIGT ROLIGT!!! :D

Fredag:

Lördag:

Söndag:


GRATTIS
till er som orkade kolla på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: Susss

IHH tack det gjorde jag :}

2009-07-31 @ 18:06:04
URL: http://susannawiklund.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback