Torsdag 1 Januari 2009!

GOTT NYTT ÅR! Susanna, olivia och Ebba (igår)
Gårkvällen var TOPPEN! Vi var ungefär 14 pers hemma hos Tobbääää.                       
Först åt vi middag som killarna hade lagat, jättegott! =D
Sen lekte vi några lekar HAHAHAHHA xD det var jävligt skojj xD ojojojoojoj
Sen åt vi efterrätt, glass med daim och knäck osv =)
Sen gick vi ut och gick en bit med tomtebloss xD
Sen satt vi mest och snackade och väntade på att klockan skulle bli 12.
Sen när klockan slog 12 så öppnade vi en Pommac och skålade och gick ut och smällde raketer!
Sen gick vi och bastade och badade bubbelpool, nicenice.
Sen efter det åt vi kvällsfika, och vissa for hem.
Sen la vi oss vid halv 5 och snackade till halv, 6 då vi somnade!
Sen vaknade vi vid halv 1 och steg upp efter 1 timme xD och åt lunch osv =)


Konfa kortet (bäst kvalla?)
Skolans mysiga utsikt!
Josses Födelsedag xD
Valborgs
En solig dag på Bureskolan
BRUNOLIVIA kom hem från Thailand!
Skolavslutningen!
Midsommar hos Ebba
Stadsfesten!
Vi fick oss endå hem från Hällerna! xD
En dag ute med Amandas båt
Minigolfs!
Trästocks xD
Min syster och hennes kille var på besök =D
Då jag och Julia "jobbade" på max i en dag xD
När jag fick min moppe (A)
Idas kalas =)
GÖTEBORG MED KLASSEN! SAKNAR! OFÖRGLÖMLIGT KUL!
PARTEYYY hos Ebbaa
Moppekurs med Linn :] <3
Konfa i Munkviken
Jag och Mathildas PARTYYY xD
Linns kalaaaas =D
Susannas stuga =D
Stockholm hos Tina (syster) =D
Alla tråkiga skoldagar...
Bodaborg på Tobbes kalas! =D
Bandyturneringen
Bio! Twilight

Lill Amandas kalas =D
Discobowling!
Julshowen!
Lilla julafton <3
Alla kvällar på Folkan med er! <3

TACK FÖR DET ÅRET! <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback