Tisdag 6 Januari

Heej, igår var Jag, Mahilda, Matte, Linn och Albin hemma hos Albin och såg film TheEye rätt bra film faktiskt! =D
Sen kom Albin och Linn på att dom skulle blanda Oboy men inte som vanligt, utan linn hade hade Oboy i munnen och Abin hade mjölk HAHAHAHA, det gick inge bra för dom xD.
Sen efter det såg vi 13 snart 30 som gick på 3:an
 Sen efter det gick vi upp på Albins rum och matte och albin satte sig direkt vid X-boxet och börja spela NHL HAHAHA xD
Jag, Linn och Mathilda chilla framför datorn ;)
Idag vet jag inte vad som händer, kompisar kanske? =)

Mathilda och Albins Kisse Linn (efter Oboy blandandet) xD
Albin (efter Oboy blandandet) xD
NÖRDAR! Mathilda och Linn
Linn skrapade Aplotten och fick bara 3 poäng! xD (fast jag fick en nitlott!) :]
hihihihih :] Jag hade kul med tomtebloss

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback