Onsdag 7 Januari

Heej, igår var jag hos Tobbelobbe i A-torp, de va niiiice ;)
Först så kom jag dit och då visade han mig typ runt haha, sen gick vi ut och gick omkring, sen gick vi till Coop Forum där vi hade tänkt köpa nånting varmt för det var så kallt ute, men det slutade med att vi köpte Mjukglass xD aaaj mina tänder ilade xD Haha, sen när vi kom hem bakade vi kladdkaka och sen spelade vi X-box, och sen åt vi och gick ut igen och då gick vi till Tuböleskolan där vi åkte linbana OJOJOJ jaa, tobbe blev i alla fall snöigast! xD Sen pratade vi med massa folk om vad vi skulle göra på kvällen, det blev Folkan. Så då kom mamma och hämtade oss kl 19.30 och så for vi till folkan och såg film osv med Erik, Matte, Ebba, Susanna, Mathilda, Ida, Lill amanda, Nina, jag och tobbe =P Sen typ klockan halv 12 kom tobbes mamma och hämta han och då for alla hem! =P DAGEN var superkul!

Haha, tobias snarkande hund xD xD
Vi åt kladdkaka MUMMS!
Vi spelade kort, men såklart vann jag varenda gång! xD
  PEACE B)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback