Onsdag 14 Januari

Hej, idag så slutade vi tidigare (14.15) SKÖNT! =D hihih
Igår hade vi fotbollsträning det var kul, fast vi gjorde nån ganska jobbig övning men det var endå kul! =P
ÅÅÅH jag vill till stan, ska kanske till stan nån gång i veckan, eller jag ska i alla fall fara på Öppet Hus på Lördag, då ska jag nog gå och kolla på Balderskolan och kanske Kaplan också om jag hinner.
Men jag är inte säker på vilken linje jag ska gå....typ Teknik - Kommunikation men är det kul? Är det nån som går det eller har gått som tycker att den linjen var bra, kommentera GÄRNA! =D
Förresten vilken linje ska ni välja? =)

Lilla Julafton <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback