Lördag 17 Januari - Öppet hus

Tjaa, idag har jag varit på Öppet husBalder med Mathilda. Vi gick omkring och kollade på massor av olika linjer och jag har bestämmt mig för att gå Teknik - Kommunikation. Så jag hoppas det blir kul =D
I alla fall efter vi hade varit på Balder for jag och Mathilda till stan och där köpte jag en tjocktröja för det är så kallt ute nu! och jag köpte även en hudkräm och hårfärg! Och mamma for till Apoteket och köpte en speciell fet hudkräm till mig för jag är så torr i hyn! Vi träffade också Linn på stan innan vi for hem.
Sen efter vi hade gått på stan ett tag så for vi till Coop Forum och jag och Mathilda tjocka oss med att köpa en marabou och en ostbågspåse var :] hihihihi

Förresten vilken linje ska ni gå ?


Förlåt kvallan, men orkade inte hämta digitalkameran så de blev med mobilen ist
  Tröja, från Cubus
Hudkräm från Apoteket, Hudkräm från Cubus och Hårfärg= Guldbrun, från Lindex

Jag och Mathilda på Coop! xD

Kommentarer
Postat av: Josse

Jag ska också gå teknik-kommunikation! =)

Nya klasskompisar kanske..?

2009-01-17 @ 16:05:34
URL: http://josefinesoderberg.blogg.se/
Postat av: suss

media skulle jag tro.. HEHE =)=)=)

peace

2009-01-18 @ 18:56:44
URL: http://susannawiklund.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback