Lördag 10 Januari

Hej, igår var jag, olivia, susanna, linn och jossan hos Josse Ö och det var SUPERKUL!
Först kom vi dit och drack välkomsdrinkar och pratade osv.
Sen gick vi upp och snackade ennu mer...och sen satt vi oss framför datorn och kollade på gamla bilder HAHAHAH! ojojoj! xD
Sen gick vi ner och åt glass, MUMMS och josse började hacka morötter och gurka som vi skulle dippa och äta =D
Sen såg vi film och åt morötter och gurka.
Sen smörjde vi in oss i ansiktsmasker och jag fick låna en ansiktsmask av Linn som blev varm när man smörjde på den! hihihihihi
Sen sköljde vi ur det och gick och fikade.
Sen gick vi och la oss i sängarna och babblade ett tag, sen ringde susanna Albin mitt i natten och höll på xD men sen somnade vi kring 03.00 =D
Sen vaknade vi kl 1 och steg upp och åt Våfflor med grädde och syltmumms JÄTTEGOTT!
Sen åkte jag hem och nu sitter jag här...
Och ikväll ska jag typ vara med Folk i Hjoggböle! =D

HEJDÅÅ

Vi satt och babbla i josses rum
Vi dippade morötter & gurka
Vi hade på oss ansiktsmasker


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback